Filip Oesten

33 år

PGA Professional

- Ansvarig för träningsverksamheten på Sölvesborgs GK

- Utbildat mer än 1 000 nybörjare under resans gång som tränare. Tränat spelare från nybörjarstadiet till professionell nivå.

- Lång erfarenhet av att använda TrackMan och väl bevandrad inom detta tekniska område. Håller utbildningen "TrackMan i praktiken" på HTU (Högre tränarutbildningen) för kommande svenska tränare.

- Flertalet genomförda utbildningsdagar med Scott Cowx. Även enstaka utbildningsdagar med James Sieckmann, Andrew Rice och deltar årligen vid svenska utbildningar.

filip@solvesborgsgk.se

0768703334

Svarar Filip inte? vänligen skicka ett sms med ditt ärende. Kanske kan klubbens shop/reception hjälpa dig? ring då 0456-70650

Emil Brolin

21 år

Juniortränare samt hjälptränare vid nybörjarkurser & medlemsträning

- Kombinerar tränarrollen parallellt med satsning på eget spel.

- Den av oss som haft lägst score på Sölvesborgs GK, 64 slag.

- Gått golfgymnasium i Kristianstad.

emil@solvesborgsgk.se

0739447578

Svarar Emil inte? vänligen skicka ett sms med ditt ärende. Kanske kan klubbens shop/reception hjälpa dig? ring då 0456-70650