Info sommarträning

Denna information gäller träningsgrupp juniorer från 12 år som deltar i Sölvesborg Golfklubbs ordinarie träningsverksamhet minst under vår och höst.

Tisdagsträningar genomförs nästa samtliga tisdagar från v.26 - kolla kalendern.

kl.10:00-11:30 - träning med Emil och Filip

kl.11:30 Lunch. Medtag egen lunch eller bekosta maten på egen hand i restaurangen. Under tisdagsträningarna kan deltagare lösa dagens lunch för 80 kr.

Från ca 12:45 - Spel på 9-hålsbanan eller 18-hålsbanan.

Träningen slutar efter avslutat spel därför finns ingen exakt sluttid. Emil och Filip kommer att råda juniorerna på vilken bana de bör spela på. Eftersom tränarna inte kan följa enstaka juniorer på banan en längre tid krävs det att man kan hantera spel på banan på egen hand alternativt att förälder följer med på spelet efter lunch.

Sista tisdagsträningen  spelar vi 18 hål och klubben bjuder sedan på hamburgertallrik (eller dagens lunch).

Frågor?

Emil - 0739 44 75 78