Vinterträning 5V

Vill du komma igång efter en lång och seg vinter? Genom detta träningsupplägg över 5 veckor förbereder vi oss inför säsongen. Filip Oesten och Emil Brolin genomför träningsupplägget där vi använder gym, svingstudio och simulatorer. När och om värmen kommer öppnar vi upp portarna i studion och slår bollar ut i vårluften.

Vi fokuserar på grundteknik i chip/wedge, puttning och varje deltagare får en personlig svinganalys med åtgärder för att komma bättre rustade till säsongen.

Analys av sving får deltagare tillgängliga via coachnow. Coachnow är en plattform för coach-spelare och finns som app eller kan användas i webbläsaren på datorn. Deltagare som anmäler sig får en inbjudan via länk på mail och kan enkelt denna väg registrera ett konto. Under första passet svarar vi på frågor och hjälper er igång med coachnow. Varje deltagare får givetvis ta del av sin analys på plats därmed är konto på coachnow inte nödvändigt men ett bra komplement.

Träna extra i simulator? Deltagare i denna grupp får en kod som ger 35% rabatt på alla starttider kl. 07, 08 och 09.

Datum och tid

Träningsveckor: 7, 9, 11, 12 och 13

Grupp 1: Onsdagar kl.15

Pass 1 = 80 minuter, pass 2-5 = 55 minuter

Pris & betalning

Medlem på Sölvesborgs GK: 1 595 kr

icke medlem: 1 895 kr

Betalas i shop eller via swish till Sölvesborgs GK senast 31 mars 2023.

Swish nr Sbg GK - 123 421 15 46 , märk betalning med "VT5 + ditt namn"

Anmälan görs via hemsidan, klicka här (exakta tider och tillgänglighet visas också)