+65

Ni som fyllt 65 har nu chansen att delta i vårt projekt som genomförs tillsammans med SISU Blekinge. I projektet ingår 6st träningspass med Filip & Emil samt ett möte tillsammans med klubbledning/SISU.

Anmälningsordning

• Träningen riktar sig främst till er från 65 år som också har handicap 27,0 eller högre. Tillhör du denna grupp har ni förtur för anmälan fram till 3/10.
  • Har du fyllt 65 år men har lägre handicap än 27,0 får du anmäla dig från och med 4/10.

Träningen startar 11/10 och pågår under totalt 6 tisdagar. Träningen kommer innehålla:

1. Svingträning för "bättre träff oftare" (ca 20min/pass)
  2. Birdie-träning" (ca 30 min/pass). Detta är ett träningsupplägg där vi behöver klara fler moment i följd, med andra ord spel-lik träning.

Grupp 1: Tisdagar kl.14:00-14:50

Grupp 2: Tisdagar kl.15:00-15:50

Avslutande möte (tidpunkt ej fastställd)

Under detta möte vill klubben tillsammans med er prata om "vad vi kan få ut av varandra". Klubbens önskan är att få fler som ställer upp som golfvärdar och vill få chans att berätta varför detta är viktigt och att du kan göra skillnad. Kanske har du något du vill prata om med klubbledning/sisu som kan göra att du trivs ännu bättre på Sölvesborgs GK?

Pris för att delta: 149 kr/person för samtliga 6 träningspass

Anmälan till detta projektet görs här via hemsidan. Max. 10 deltagare/grupp och först till kvarn.