Aldrig mer än 50 meter bort

Golfpaket

Ta möjligheten att bo i en av våra stugor på Sölvesborgs GK. Alla våra 7 st. stugor ligger centralt belägna och har närhet till både golfbanorna och klubbhuset. Perfekt för familjen, kompisgänget eller kollegorna. Varje stuga är fullt utrustade med både toalett, dusch samt pentry. Stugorna är även utrustade med WIFI.

För er som inte vill laga mat står restaurangen till ert förfogande. De serverar allt mellan frukostar till middagar. I stugbyn får totalt 26 personer plats.

Frågor? Kontakta oss på info@solvesborgsgk.se eller 0456-70650.

Allt för att ni ska trivas

Skräddarsydda golfpaket

Vi skräddarsyr alla våra paket för att ni ska trivas på Sölvesborgs Golfklubb. Däremot har vi satt ihop ett grundpaket för att hjälpa er på vägen.

Vårt standardpaket innehåller följande:

• 1 natt i en av våra stugor
  • En 18-håls greenfee
  • En kvällsmiddag
  • Frukost
  • Slutstädning av stugan

Boka boende och skräddarsy er golfvistelse gör ni enklast genom att kontakta kansliet.

Vid frågor är du hjärtligt välkommen att kontakta oss på info@solvesborgsgk.se eller ringa oss på 0456-70650

Campinglivet precis intill golfbanan

Ställplatser

Alldeles bredvid stugbyn hittar ni uppställning för totalt 10 st. ekipage. Perfekt för de som vill leva campinglivet men samtidigt vill ha närheten till golfbanan. I klubbhuset hittar ni toaletter och duschar. Intill ställplatserna hittar ni även vattenpåfyllning samt kärl för sopor. Vi har ingen bokning på dessa platser. Först till kvarn som gäller.

Pris: 200 SEK/natt.